Reklamacje
Otrzymałeś wadliwy towar? Zwróć je z prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Proces reklamacji
- Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony wszystkich zabrudzeń i z zachowaniem zasad higieny.
- Czysty, reklamowany towar zapakuj tak, żeby nie został zniszczony w czasie transportu. Najlepiej wykorzystać pudełko (nie musi to być pudełko oryginalne). Razem z butami zapakuj też kopię faktury oraz uzupełniony formularz reklamacyjny (pamiętaj o numerze IBAN!), który można pobrać tutaj:
- Kliknij TUTAJ, aby wygenerować BEZPŁATNĄ etykietę zwrotną. Uzupełnij swój adres, jako nadawcy przesyłki. Wydrukuj etykietę i umieść ją na paczce. Nadaj paczkę w najbliższym punkcie GLS. Dostępne punkty GLS można znaleźć tutaj.Queens store, s.r.o.
U tabulky 3020, hala X
193 00 Prague 20
Czech RepublicWażne- Pamiętaj o umieszczeniu formularza zwrotu w środku paczki - jest to podłużna kartka, która znajdowała się w paczce wraz z zamówieniem.
- Towar najlepiej wysłać z potwierdzeniem nadania i ubezpieczyć przesyłkę.
- Okres 30 dni na proces reklamacji liczony jest od momentu, kiedy towar dotrze do magazynu głównego (po konsultacji z klientem okres ten może być przedłużony). O wszystkich ważnych kwestiach dotyczących reklamacji (np. przesłanie do dystrybutora w celu oceny czy zajęcia się reklamacją) Klient będzie informowany telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila.
Zwroty i reklamacje
- Reklamację należy wnieść bez zbędnego opóźnienia, zaraz po pojawieniu się wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym używaniem towaru może powiększyć wadę i pogorszyć stan produktu, który nie będzie się nadawał do reklamacji.
- Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące (które rozpoczynają się od dnia przyjęcia towaru).
- Okresu gwarancji nie można mylić z żywotnością produktu, czyli z okresem, który towar może wytrzymać (przy właściwym używaniu, włącznie z pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji).
- W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest zgodny z zamówionym produktem lub jeśli produkt jest wadliwy, powinien on niezwłocznie (najpóźniej do 5 dni od odebrania towaru) poinformować (e-mailem lub telefonicznie) sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.
- Jeśli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tę wadę reklamować.
- Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu w technologii produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.
- Wada nie jest zmianą właściwości produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji, naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia dokonanego przez użytkownika lub osobę trzecią.
- Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny i w reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasady higieny. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń i z dotrzymaniem podstawowych zasad higieny. Firma Queens s.r.o prowadząca e-sklep www.queens.pl/pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.
- Proces reklamacji, zostanie bez zbędnych opóźnień zakończony najpóźniej do 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi zwrot środków za zamówienie. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z klientem przedłużenie procesu.
- Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłkę produktu wraz z wypełnionym arkuszem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres:Queens store, s.r.o.
U tabulky 3020, hala X
193 00 Prague 20
Czech Republic