Zakupy

Reklamacje

Dosta┼ée┼Ť towar, kt├│ry jest zniszczony lub ma jak─ů┼Ť wad─Ö? Albo po chwili noszenia sta┼éo si─Ö co┼Ť z Twoim ukochanym produktem? Bez obaw - mo┼╝esz go reklamowa─ç. Wystarczy kierowa─ç si─Ö poni┼╝szymi wskaz├│wkami:

Proces reklamacji

  1. Klient jest zobowi─ůzany dostarczy─ç reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony wszystkich zabrudze┼ä i z zachowaniem zasad higieny.
  2. Czysty, reklamowany towar zapakuj tak, ┼╝eby nie zosta┼é zniszczony w czasie transportu. Najlepiej wykorzysta─ç pude┼éko (nie musi to by─ç pude┼éko oryginalne). Razem z butami zapakuj te┼╝ kopi─Ö faktury oraz uzupe┼éniony formularz reklamacyjny (pami─Ötaj o numerze IBAN!), kt├│ry mo┼╝na ┼Ťci─ůgn─ů─ç tutaj:

    Formularz reklamacyjny

  3. Prze┼Ťlij towar na nasz adres:
    FROGMAN s.r.o. / Pošta bez hranic, 26534C (Queens)
    ul. Stawowa 91
    43-400 Cieszyn
    Poland
    Wa┼╝ne
    • Nie przyjmujemy produkt├│w odes┼éanych do nas za pobraniem. Zwroty odbywaj─ů si─Ö na koszt klienta.
    • Towar najlepiej wys┼éa─ç z potwierdzeniem nadania i ubezpieczy─ç przesy┼ék─Ö.
  4. Okres 30 dni na proces reklamacji liczony jest od momentu, kiedy towar dotrze do magazynu g┼é├│wnego (po konsultacji z klientem okres ten mo┼╝e by─ç przed┼éu┼╝ony). O wszystkich wa┼╝nych kwestiach dotycz─ůcych reklamacji (np. przes┼éanie do dystrybutora w celu oceny czy zaj─Öcia si─Ö reklamacj─ů) Klient b─Ödzie informowany telefonicznie lub za po┼Ťrednictwem e-maila.

Zwroty i reklamacje

  1. Reklamacj─Ö nale┼╝y wnie┼Ť─ç bez zb─Ödnego op├│┼║nienia, zaraz po pojawieniu si─Ö wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym u┼╝ywaniem towaru mo┼╝e powi─Ökszy─ç wad─Ö i pogorszy─ç stan produktu, kt├│ry nie b─Ödzie si─Ö nadawa┼é do reklamacji.
  2. Gwarancja na towar wynosi 24 miesi─ůce (kt├│re rozpoczynaj─ů si─Ö od dnia przyj─Öcia towaru).
  3. Okresu gwarancji nie mo┼╝na myli─ç z ┼╝ywotno┼Ťci─ů produktu, czyli z okresem, kt├│ry towar mo┼╝e wytrzyma─ç (przy w┼éa┼Ťciwym u┼╝ywaniu, w┼é─ůcznie z piel─Ögnacj─ů oraz w zale┼╝no┼Ťci od warunk├│w i intensywno┼Ťci jego eksplotacji).
  4. W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauwa┼╝y, ┼╝e otrzymany towar nie jest zgodny z zam├│wionym produktem lub je┼Ťli produkt jest wadliwy, powinien on niezw┼éocznie (najp├│┼║niej do 5 dni od odebrania towaru) poinformowa─ç (e-mailem lub telefonicznie) sprzedawc─Ö o zaistnia┼éej sytuacji.
  5. Je┼Ťli na zakupionym produkcie pojawi si─Ö wada, Klient ma prawo t─Ö wad─Ö reklamowa─ç.
  6. Wada oznacza zmian─Ö w┼éa┼Ťciwo┼Ťci produktu, kt├│ra nast─ůpi┼éa wskutek u┼╝ycia nieodpowiedniego lub niskojako┼Ťciowego materia┼éu, b┼é─Ödu w technologii produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.
  7. Wada nie jest zmian─ů w┼éa┼Ťciwo┼Ťci produktu, kt├│ra powsta┼éa w okresie gwarancji jako nast─Öpstwo niew┼éa┼Ťciwego u┼╝ywania, niew┼éa┼Ťciwej lub niedostatecznej piel─Ögnacji, naturalnych zmian materia┼éu z kt├│rego towar zosta┼é wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia dokonanego przez u┼╝ytkownika lub osob─Ö trzeci─ů.
  8. Reklamacja mo┼╝e zosta─ç zaakceptowana, je┼╝eli reklamowany towar jest kompletny i w reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasady higieny. Klient jest zobowi─ůzany dostarczy─ç reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony zabrudze┼ä i z dotrzymaniem podstawowych zasad higieny. Firma Queens s.r.o prowadz─ůca e-sklep www.queens.pl/pl ma prawo nie przyj─ů─ç do reklamacji towaru, kt├│ry nie spe┼énia podstawowych zasad higieny.
  9. Proces reklamacji, zostanie bez zb─Ödnych op├│┼║nie┼ä zako┼äczony najp├│┼║niej do 30 dni od daty przyj─Öcia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nast─ůpi zwrot ┼Ťrodk├│w za zam├│wienie. Odpowiedni pracownik mo┼╝e w konkretnym przypadku ustali─ç z klientem przed┼éu┼╝enie procesu.
  10. Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysy┼ék─Ö produktu wraz z wype┼énionym arkuszem reklamacyjnym i kopi─ů dokumentu potwierdzaj─ůcego zakup (faktura) na adres:
    FROGMAN s.r.o. / Pošta bez hranic, 26534C (Queens)
    ul. Stawowa 91
    43-400 Cieszyn
    Poland

Masz pytania?

Ch─Ötnie pomo┼╝emy w poniedzia┼éki i wtorki 9-15 oraz ┼Ťrody 17-21