FAQ

Czy produkty na Waszej stronie s─ů oryginalne?
Jeste┼Ťmy oficjalnym partnerem marek takich jak adidas, czy Nike. Wszystkie produkty, jakie sprzedajemy s─ů oryginalne i pochodz─ů wprost od najwi─Ökszych ┼Ťwiatowych marek.
Minęło kilka dni, a nie mam informacji o zwrocie. Co teraz?
Nasz magazyn g┼é├│wny znajduje si─Ö w Pradze. Oznacza to, ┼╝e z Cieszyna przesy┼éki nast─Öpnie musz─ů trafi─ç do Pragi. Z tego powodu proces zwrotu mo┼╝e potrwa─ç do 14 dni. Kiedy tylko otrzymamy przesy┼ék─Ö w Pradze, poinformujemy Ci─Ö o tym mailowo i zwr├│cimy nale┼╝ne ┼Ťrodki. Je┼╝eli od wysy┼éki zwrotu min─Ö┼éo ju┼╝ 14 dni, a nadal nie masz ┼╝adnych informacji, prosz─Ö skontaktuj si─Ö z nami mailowo, telefonicznie lub przez czat.
Ile czasu zajmuje dostawa zam├│wienia?
Dostawa zazwyczaj zajmuje 2-3 dni. Du┼╝o zale┼╝y te┼╝ od wybranej firmy kurierskiej. Mo┼╝esz to sprawdzi─ç tutaj https://www.queens.pl/pl/dostawa.
Wybra┼éem/am opcj─Ö p┼éatno┼Ťci przy odbiorze i zwracam produkt. Jak zwr├│cicie mi ┼Ťrodki?
Na etykiecie zwrotnej, kt├│ra znajdowa┼éa si─Ö w ┼Ťrodku pude┼éka znajduje si─Ö miejsce na wpisanie swojego numeru IBAN. Po otrzymaniu Twojego zwrotu, pieni─ůdze zwr├│cimy przelewem.
Chc─Ö anulowa─ç zam├│wienie. Jak to zrobi─ç?
Je┼╝eli Twoje zam├│wienie nie zosta┼éo jeszcze wys┼éane, napisz do nas na [email protected] z pro┼Ťb─ů o anulacj─Ö. Pami─Ötaj, aby poda─ç numer zam├│wienia. Je┼Ťli Twoje zam├│wienie jest ju┼╝ wys┼éane, odm├│w jego przyj─Öcia od kuriera lub z Paczkomatu, wtedy zostanie ono odes┼éane z powrotem do nas.
Zamówiłem/am zły rozmiar, chciałbym/chciałabym go wymienić.
Niestety nie prowadzimy wymian. Możesz zwrócić do nas zły rozmiar, a następnie złożyć nowe zamówienie na poprawny.
Produkt, który otrzymałem/am jest uszkodzony. Co mam zrobić?
Serdecznie przepraszamy za t─Ö sytuacj─Ö. Prosz─Ö napisz do nas na [email protected], opisz problem oraz za┼é─ůcz zdj─Öcia. Pomo┼╝emy Ci najlepiej, jak si─Ö da :)
Czy oferujecie darmow─ů wysy┼ék─Ö?
Darmowa wysyłka dotyczy zamówień powyżej 550zł.
Jak mog─Ö ┼Ťledzi─ç swoj─ů przesy┼ék─Ö?
Kiedy tylko wy┼Ťlemy paczk─Ö, poinformujemy Ci─Ö o tym mailowo. W mailu otrzymasz r├│wnie┼╝ link do ┼Ťledzenia paczki. Je┼Ťli tak si─Ö nie sta┼éo, prosz─Ö skontaktuj si─Ö z nami na [email protected].
Stworzyłem/am konto w Footshop Club, ale nie otrzymałem/am vouchera na 30zł
Voucher powinien przyj┼Ť─ç na maila podanego przy rejestracji. Sprawd┼║ prosz─Ö r├│wnie┼╝ spam, gdzie czasami trafiaj─ů nasze maile. Je┼╝eli nadal nie mo┼╝esz znale┼║─ç swojego vouchera napisz do nas na [email protected]. Pami─Ötaj, ┼╝e vouchera mo┼╝na u┼╝y─ç na zam├│wienia powy┼╝ej 300z┼é.