FAQ

Czy produkty na Waszej stronie s膮 oryginalne?
Jeste艣my oficjalnym partnerem marek takich jak adidas, czy Nike. Wszystkie produkty, jakie sprzedajemy s膮 oryginalne i pochodz膮 wprost od najwi臋kszych 艣wiatowych marek.
Min臋艂o kilka dni, a nie mam informacji o zwrocie. Co teraz?
Nasz magazyn g艂贸wny znajduje si臋 w Pradze. Oznacza to, 偶e z Cieszyna przesy艂ki nast臋pnie musz膮 trafi膰 do Pragi. Z tego powodu proces zwrotu mo偶e potrwa膰 do 14 dni. Kiedy tylko otrzymamy przesy艂k臋 w Pradze, poinformujemy Ci臋 o tym mailowo i zwr贸cimy nale偶ne 艣rodki. Je偶eli od wysy艂ki zwrotu min臋艂o ju偶 14 dni, a nadal nie masz 偶adnych informacji, prosz臋 skontaktuj si臋 z nami mailowo, telefonicznie lub przez czat.
Ile czasu zajmuje dostawa zam贸wienia?
Dostawa zazwyczaj zajmuje 2-3 dni. Du偶o zale偶y te偶 od wybranej firmy kurierskiej. Mo偶esz to sprawdzi膰 tutaj https://www.queens.pl/pl/dostawa.
Wybra艂em/am opcj臋 p艂atno艣ci przy odbiorze i zwracam produkt. Jak zwr贸cicie mi 艣rodki?
Na etykiecie zwrotnej, kt贸ra znajdowa艂a si臋 w 艣rodku pude艂ka znajduje si臋 miejsce na wpisanie swojego numeru IBAN. Po otrzymaniu Twojego zwrotu, pieni膮dze zwr贸cimy przelewem.
Chc臋 anulowa膰 zam贸wienie. Jak to zrobi膰?
Je偶eli Twoje zam贸wienie nie zosta艂o jeszcze wys艂ane, napisz do nas na [email protected] z pro艣b膮 o anulacj臋. Pami臋taj, aby poda膰 numer zam贸wienia. Je艣li Twoje zam贸wienie jest ju偶 wys艂ane, odm贸w jego przyj臋cia od kuriera lub z Paczkomatu, wtedy zostanie ono odes艂ane z powrotem do nas.
Zam贸wi艂em/am z艂y rozmiar, chcia艂bym/chcia艂abym go wymieni膰.
Niestety nie prowadzimy wymian. Mo偶esz zwr贸ci膰 do nas z艂y rozmiar, a nast臋pnie z艂o偶y膰 nowe zam贸wienie na poprawny.
Produkt, kt贸ry otrzyma艂em/am jest uszkodzony. Co mam zrobi膰?
Serdecznie przepraszamy za t臋 sytuacj臋. Prosz臋 napisz do nas na [email protected], opisz problem oraz za艂膮cz zdj臋cia. Pomo偶emy Ci najlepiej, jak si臋 da :)
Czy oferujecie darmow膮 wysy艂k臋?
Darmowa wysy艂ka dotyczy zam贸wie艅 powy偶ej 550z艂.
Jak mog臋 艣ledzi膰 swoj膮 przesy艂k臋?
Kiedy tylko wy艣lemy paczk臋, poinformujemy Ci臋 o tym mailowo. W mailu otrzymasz r贸wnie偶 link do 艣ledzenia paczki. Je艣li tak si臋 nie sta艂o, prosz臋 skontaktuj si臋 z nami na [email protected].
Stworzy艂em/am konto w Footshop Club, ale nie otrzyma艂em/am vouchera na 30z艂
Voucher powinien przyj艣膰 na maila podanego przy rejestracji. Sprawd藕 prosz臋 r贸wnie偶 spam, gdzie czasami trafiaj膮 nasze maile. Je偶eli nadal nie mo偶esz znale藕膰 swojego vouchera napisz do nas na [email protected]. Pami臋taj, 偶e vouchera mo偶na u偶y膰 na zam贸wienia powy偶ej 300z艂.