

Czapka Karl Kani Silver Pin Beanie
Black
Podobne produkty
Materiały
4% Elastan: materiał używany w połączeniu z innymi materiałami ze względu na świetną elastyczność - włókno elastanu może naciągnąć się nawet trzykrotnie i wrócić do pierwotnej długości bez naruszenia struktury czy jakości.
6% Wełna: posiada świetne właściwości termoizolacyjne, lepiej odprowadza wilgoć niż klasyczna bawełna.
10% Akryl: Tkanina, która jest miękka, nie gniecie się, szybko schnie, ale głównie - mole jej nie lubią.
8% Polyamid
72% Poliester z recyklingu
Nie suszyć w suszarce
Można prać w pralce w temp. 30 st.
Prać z ubraniami w tym samym kolorze
Nie używać wybielaczy
Nie czyścić chemicznie
Używać żelazka na najniższym ustawieniu
jest stosowana do produktów wytwarzanych w bardziej przyjaznych dla środowiska procesach, które zużywają mniej wody, energii i środków chemicznych. Produkty z międzynarodowymi certyfikatami, takimi jak bluesign®, standard 100 firmy OEKO-TEX® i MADE IN GREEN firmy OEKO-TEX®, są umieszczane pod tą etykietą.
Produkty oznaczone tą etykietą są wykonane głównie z materiałów pochodzących z recyklingu, głównie ze starych odpadów, takich jak plastikowe butelki i ubrania. Produkty te mają mniejszy wpływ na środowisko dzięki przetwarzaniu większej ilości materiałów odpadowych niż materiałów pierwotnych.
Ciekawi Cię, jak w Footshop myślimy o zrównoważonym rozwoju? Zobacz naszą specjalną podstronę na ten temat.
Karl Kani jest znany jako "Ojciec Urbanwear" i jest uważany za wizjonera stojącego za wieloma pierwszymi krokami w modzie. Marka została założona w 1989 roku na Brooklynie w Nowym Jorku przez 19-letniego wówczas Carla Williamsa, który jako pierwszy wprowadził koncepcję luźnych dżinsów. Dziś marka Karl Kani jest rozpoznawalna na całym świecie i uważana za ikonę, jeśli chodzi o wysokiej jakości odzież uliczną i modę hip-hopową. Karl Kani inspirował się hip-hopem i kulturą uliczną, ale w tamtym czasie znalezienie ubrań w tym stylu było niemożliwe. Dlatego postanowił stworzyć własne ubrania i wkrótce zaczął przyjmować zamówienia od znajomych i nieznajomych. Wraz z rosnącym popytem publicznym zyskał pewność siebie, aby realizować swoją pasję w pełnym wymiarze godzin i legalnie zmienił nazwisko na Karl Kani.
Pod tą nową nazwą przeniósł się do Los Angeles w 1989 roku, aby jeszcze intensywniej realizować swoją pasję. Dziś marka Karl Kani rozszerzyła swoją działalność na 25 krajów w Europie i ma 13 flagowych sklepów w samej Japonii, w tym jeden w Harajuku2. W przeciwieństwie do wielu innych marek z wyższej półki, Karl Kani pozostał wierny swojej marce. Jego pasja do jakości, wzornictwa i rzemiosła oznacza, że Kani zawsze szanował korzenie marki i nadal produkuje wiele swoich ubrań w USA.
| Sposób dostawy | Cena | Dni dostawy |
|---|---|---|
| FedEx | od 20 zł | od piątku 21.11.2025 |
| GLS PL | od 15 zł | od piątku 21.11.2025 |
| Paczkomaty | od 10 zł | od piątku 21.11.2025 |
| DPD PP | od 10 zł | od piątku 21.11.2025 |
| DPD PL | od 10 zł | od czwartku 20.11.2025 |
| Kurier InPost | od 10 zł | od piątku 21.11.2025 |
Co jeśli buty nie będą pasować?
Jeśli otrzymasz niewłaściwy rozmiar, z przyjemnością pomożemy Ci uzyskać właściwy. Odwiedź naszą stronę zwrotów. Więcej informacji
Jak zwrócić produkt?
Zapoznaj się z warunkami i procedurą zwrotu, w której znajdziesz wszystkie instrukcje. Więcej informacji
Podobne kategorie
- Czapki
- Dodatki
- Rabaty
- Nakrycia głowy
- Akcesoria męskie
- Prezenty dla mężczyzn
- Prezenty do 185zł
- Prezenty
- Prezenty do 460zł
- Mężczyźni
- Dodatki
- Męskie nakrycia głowy
- Moda męska - zniżki
- Moda męska (165 PLN)
- Akcesoria męskie na wyprzedaży
- Prezenty dla mężczyzn
- ALL
- Slevy na pánské módní doplňky
- Czapki męskie
- CAMPAIGN
- Black Friday